Arsenał w grach wojennych

Arsenał dostępny w grach wojennych dostępnych na kopmuterach czy też konsolach (xbox oraz play station) może niekiedy przyprawić o zawrót głowy swoją wielkością. Bronie występujące w FPS-ach odpowiadają poszczególnym stylom gry tak by wpasować się w upodobania danego gracza. Zadowolenie z rozgrywki powinno być dla twórców czymś najważniejszym i to właśnie tym kryterium powinni kierować się umieszczając w swoich produkcjach różne zabawki służące do unicestwiania złych przeciwników. Dlatego jeżeli reflektujesz walkę na duży dystans i wolisz nie być zauważonym przez złowieszczego wroga raczej złapiesz za snajperkę z fajną lunetą niżeli AK-47, którego skuteczne używanie wymaga bliskiego kontaktu z osobą, którą planujesz ubić. Już na samym początku gry musisz zdecydować jaki styl będzie określał twoją rozgrywkę, oczywiście można zmieniać broń w trakcie gry, ale wtedy twoja postać traci tożsamoć i tak z bycia doświadczonym snajperem z GROMU stajesz się specem od walki na dystans, który walczy w zwarciu. Nie ma w tym sensu, ale nie wszystkim to przeszkadza bo duża rzesza ludzi skupia się jedynie na ekstreminacji wrogów i nie patrzy na takie niuanse jak fabuła czy opis danego bohatera. Graj jak lubisz, ale zdecydowanie lepiej jest podążać koncepcją wykreowaną przez twórców, wtedy można lepiej wczuć się w skórę danego żołnierza.

Dodaj komentarz

Comment
Name*
Mail*
Website*